دستیار دانلود آپدیت Creators ویندوز 10 فاش و شماره ساخت این بروزرسانی مشخص شد

[ad_1]

مایکروسافت در ماه آینده به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ موسوم به Creators را منتشر خواهد کرد. آپدیت Creators ویندوز ۱۰ همانند به‌روزرسانی سالانه‌ی این سیستم‌عامل که سال قبل منتشر شد، به تدریج در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در نتیجه تمام کاربران ویندوز ۱۰ از روز اول امکان به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود به آپدیت Creators را نخواهند داشت.

با این حال، مایکروسافت ابزاری در اختیار کاربران قرار خواهد داد که با استفاده از آن می‌توان از روز اول انتشار آپدیت مورد بحث، آن را دانلود کرد. این شرکت نسخه‌ی جدیدی از دستیار مخصوص دانلود آپدیت ویندوز ۱۰ برای دانلود به‌روزرسانی Creators منتشر خواهد کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، آپدیت جدید را روی سیستم خود دانلود کنند و سیستم‌عامل خود را ارتقاء دهند. حال این دستیار جدید که به‌طور اختصاصی برای دانلود آپدیت Creators در نظر گرفته شده است، پیش از موعد مقرر توسط واکینگ‌کت (WalkingCat) منتشر شده؛ اما پیش از آن‌که بخواهید هیجان‌زده شوید، باید اشاره کنیم که فعلا تمام بخش‌های این ابزار به‌طور کامل کار نمی‌کنند.

دستیار دانلود آپدیت Creators

دستیار مخصوص به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ جدید مایکروسافت دقیقا همانند همان دستیاری است که سال گذشته برای دانلود آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ در اختیار کاربران قرار داده شده بود؛ اما با این تفاوت که این بار به‌جای آپدیت سالانه، آپدیت Creators را دانلود خواهد کرد. پس از باز کردن دستیار آپدیت جدید مایکروسافت با پیام زیر مواجه خواهید شد:

یکی از بهترین امکانات ویندوز ۱۰ این است که این سیستم‌عامل با هر به‌روزرسانی بهتر و بهتر می‌شود. این رایانه در حال حاضر جدیدترین و امن‌ترین نسخه‌ی ویندوز ۱۰ را اجرا نمی‌کند. این رایانه نسخه‌ی ۱۴۳۹۳ را اجرا می‌کند. جدیدترین نسخه‌ی موجود در حال حاضر ۱۵۰۶۳ است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید دستیار صوتی مخصوص آپدیت ویندوز ۱۰ شماره‌ی ساخت به‌روزرسانی Creators ویندوز ۱۰ را هم تأیید می‌کند و بدین ترتیب می‌توان گفت آپدیت با شماره‌ی ساخت ۱۵۰۶۳ شناخته خواهد شد. البته ردموندی‌های پیش از این نسخه‌ی ۱۵۰۶۳ را برای کاربران اینسایدر منتشر کرده‌اند و به‌احتمال زیاد، این نسخه‌ همان خواهد بود که به‌طور عمومی برای تمامی کاربران سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد.

در حال حاضر همان‌طور که اشاره کردیم، دستیار مخصوص دانلود به‌روزرسانی Creators ویندوز ۱۰ به‌طور کامل کار نمی‌کند و شما نمی‌توانید آپدیت یادشده را با آن دانلود کنید. البته از آنجا که مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی به‌روزرسانی مورد بحث را برای ویندوز ۱۰ منتشر نکرده است، عدم کارکرد صحیح دستیار مخصوص دانلود آپدیت Creatos چندان هم تعجب‌آور نیست. اما درهرصورت پس از اینکه مایکروسافت آپدیت Creators را به‌صورت عمومی عرضه کند، می‌توانید با استفاده از دستیار مورد بحث، این به‌روزرسانی را دانلود کنید و شماره‌ی ساخت ویندوز ۱۰ خود را به ۱۵۰۶۳ ارتقاء دهید.

آيا سال گذشته از دستیار مخصوص دانلود آپدیت ویندوز ۱۰ استفاده کردید؟ لطفا تجربه‌ی کاربری خود را در این زمینه با زومیت و سایر کاربران به اشتراک‌ بگذارید.

[ad_2]

منبع