دریافت هرگونه سرویس از دریاسرور  شامل موارد این توافق‌نامه می‌گردد و این متن دربرگیرنده کلیه شرایطی است که کاربران عادی و خریداران سرویس‌های دریاسرور آن‌ها را می‌پذیرند. تمامی موارد به طور شفاف در این سند ذکر گردیده است فلذا استفاده از هریک از سرویس‌ها و قسمت‌های وب‌سایت دریاسرور، به منزله آن است که تمامی موارد این توافق‌نامه را پذیرفته‌اید.

 
– توافقنامه استفاده از خدمات شرکت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین‌المللی و توافقات مجامع بین‌المللی ناظر بر سرویس‌های قابل ارائه شرکت و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین‌الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، شرکت حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می‌داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب‌سایت شرکت در دسترس عموم خواهد بود. ضمناً شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاع‌رسانی نفر به ‌نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می‌بایست در صورت نیاز موارد را با مراجعه به وب‌سایت شرکت کنترل نماید.

1- تمامی سرویس های مسدود شده (معلق) به مدت دو روز نگهداری خواهند شد. پس از آن، سرویس بطور کلی لغو خواهد شد و این به منزله‌ی پاک شدن کلی سرویس می‌باشد.

2- صورتحساب تمامی سرویس ها پنج روز قبل از تاریخ سررسید ارسال خواهند شد و تا یک روز پس از تاریخ اتمام قرار داد فعال خواهند بود.

3- تماس های تلفنی بابت مشاوره و سوال های بخش فروش در ساعات اداری (9 الی 13) و (16 الی 21) همچنین بخش پشتیبانی فنی از راه های ارتباطی تیکت و تماس تلفنی 24 ساعته پاسخگوی مشترکین عزیز می‌باشد.

4- ترافیک مصرفی تمامی سرویس هایی که دارای محدودیت حجمی می باشند (مانند سرویس های میزبانی) اول هر ماه میلادی بدون در نظر گرفتن تاریخ سفارش صفر خواهد شد.

5- سرویس گیرنده موظف است که از نام و نام خانوادگی حقیقی خود در هنگام ثبت نام استفاده نماید و همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت دریاسرور مجاز نمی‌باشد.
– ارائه سرویس هایی که در بستر ایران می باشند تنها با احراز هویت امکان پذیر است.

6- مشترک متعهد میگردد، اقدام به Spam ننماید، هیچ کدام از سایت ها و سرویس های خود و مشتریان را بوسیله Spam (نامه های ناخواسته) تبلیغ ننماید و امکان Spam را برای شخص ثالث فراهم نیاورد.

7- مشترک متعهد می شود در استفاده از سرویس های ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. بدهی است کلیه مسئولیت های ناشی از استفاده های غیر مجاز برعهده سرویس گیرنده خواهد بود.

8- مشترک متعهد می گردد سرویس های Proxy و یا VPN هایی که نیاز به login برای دسترسی به آنها نیست (در اصطلاح Anonymous Proxy) را روی سرور های خود نصب نکند. استفاده از این سرویس ها بصورتی که برای مصارف غیر تجاری باشند بلامانع می‌باشند.

9- سرور اختصاصی و سرور مجازی مدیریت نشده می باشند و سرویس گیرنده خودمسئول مدیریت آنها می‌باشد.

10- با توجه به نرخ متغیر ارز ، دریاسرور مجاز است در هر زمان نسبت به کاهش یا افزایش هزینه ها اقدام نماید.

11- استفاده از تورنت در تمامی سرورها غیرمجاز بوده، و درصورت دریافت اولین اخطاریه ، مشترک موظف به بررسی این مساله در نهایت زمان 24 ساعت می‌باشد. پس از ارسال دومین اخطاریه سرویس مشترک Reinstall (نصب دوباره سیستم عامل) می‌شود و درصورت مشاهده سومین اخطاریه سرویس مشترک خاطی با اطلاع قبلی حذف می‌شود.

12-دریاسرور متعهد می‌شود کلیه در خواست های پشتیبانی کاربران را در زمان های معمول حداکثر تا 12 ساعت با توجه به تعداد و اولویت در خواست ها ترتیب اثر بخشد. در صورت ارسال درخواست های مکرر و تکراری در این فاصله زمانی و ایجاد اختلال در پاسخگویی به درخواست های دیگر، دریاسرور حق قطع سرویس دهی به کاربر خاطی را برای خود محفوظ می‌دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به (راهنمای پشتیبانی) مراجعه کنید.

13- امکان عقد قرارداد رسمی برای کلیه سرویس ها وجود دارد. و هیچ محدودیتی در سقف قرار داد وجود ندارد. همچنین امکان ارسال قرار داد به کلیه نقاط ایران وجود دارد. که هزینه ارسال بسته ها با مشترک متقاضی می‌باشد. به کلیه قرار داد های رسمی، 15 درصد هزینه کل قرار داد افزوده می‌شود.

14- دریاسرور هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود در سرور مجازی و سرور اختصاصی نمی‌پذیرد و تهیه بکاپ و نگهداری از اطلاعات موجود در سرور بر عهده خود مشترک می‌باشد.

15- کلیه سرویس ها قابلیت Upgrade (ارتقاء) را دارا می باشد و غیر قابل Downgrade (کاهش منابع و یا کاهش به پلن پائین تر) هستند.

16- آمادی سازی و تحویل سرور مجازی در شرایط عادی از 10 دقیقه تا 24 ساعت زمان خواهد برد که این زمان برای تست آی پی ها می باشد و با توجه به شرایط سفارش متغیر می‌باشد.

17- برگشت کامل وجه برای سرور اختصاصی پس از ارسال سفارش به دیتاسنتر و پرداخت وجه به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

18- قابلیت نصب انواع سیستم عامل در سرور مجازی فراهم می باشد، مشترک میتواند در هر دوره سرور مجازی خود سه بار و در هر 24 ساعت یک بار سیستم عامل سرور خود را بدون هزینه تغییر دهد.

19- نصب و تنظیم اولیه سرویس های ابری رایگان بوده (راه اندازی ابتدایی مانند نصب سیستم  عامل و تنظیمات شبکه) و توسط شرکت انجام خواهد شد، در غیر آن مشمول هزینه قرار داد مدیریت سرویس می شود.

20- سرویس گیرنده موظف است تمامی درخواست های پشتیبانی خود را به زبان پارسی تایپ و ارسال کند، در غیر این صورت ضمن تذکر این مورد به مشترک، به تیکت (درخواست پشتیبانی) آن ترتیب اثر داده نخواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به (راهنمای پشتیبانی) مراجعه کنید.

21- تمامی سرویس ها کاملا Unmanage (مدیریت نشده) ارائه می‌شوند و دریاسرور هیچ مسئولیتی در قبال تنظیمات انجام شده یا فایل های موجود در آن نخواهد داشت و بروز هرگونه خطای احتمالی پس از زمان پشتیبانی تعیین شده برعهده کاربر می‌باشد.

22- با توجه به تبعیت دریاسرور از قوانین جمهوری اسلامی ایران و ارائه سرویس از دیتاسنتر های آمریکایی، اروپایی و آسیایی تمامی کاربران موظف هستند با قبول قوانین سرویس دهی در جمهوری اسلامی ایران به همراه رعایت قوانین بین المللی اقدام به خرید و استفاده از سرویس های ارائه شده نمایند.

23- سرور های ایران دارای دو حالت مصرف داده مختلف می‌باشد (مصرف یک به یک، مصرف یک به هشت):
– در صورت سفارش سرور ایران با نوع مصرف یک به هشت، ترافیک آپلود هر سرور باید هشت برابر مقدار دانلود آن باشد؛ در صورت استفاده غیر از این حالت و یا استفاده از هرگونه اسکریپت و نرم افزار برای دور زدن سیستم مانیتورینگ و ایجاد ترافیک تقلبی (ترافیک سازی) همانند : اسکریپت نامیزون و یا ایجاد آپلود فیک و یا …. سرویس کاربر مسدود شده و اطلاعات کاربر برای مراجع ذیصلاح جهت پیگرد قانونی ارسال خواهد شد.
– در صورت سفارش سرور ایران با نوع مصرف یک به یک، ترافیک سرور از حالت نامحدود به مقدار نوشته شده در پلن سایت تغییر داده خواهد شد، امکان خرید ترافیک مازاد برای این نوع سرویس ها در هرزمان فراهم خواهد بود،  ترافیک مصرفی سرور های ایران یک به یک در ابتدای هر ماه میلادی صفر خواهد شد و ترافیک مازاد تهیه شده به ماه آینده قابل انتقال نخواهد بود.
بدیهی هست در صورتی که سرویس کاربر بنا به عدم رعایت قوانین استفاده، مسدود شود امکان بازگشت وجه پرداختی نخواهد بود و پرداخت هرگونه هزینه ها و جرایم احتمالی بر عهده کاربر می‌باشد.

24- پینگ تایم شبکه ایران از نقاط مختلف کشور در حدود 10 الی 100 میلی ثانیه می باشد و پینگ تایم شبکه سرویس های مستقر در خارج از کشور در حدود 90 الی 350 میلی ثانیه می باشد که با توجه به ظرفیت های زیر ساختی شبکه داخل کشور ممکن است مقادیر ذکر شده به بیش تر از آن نیز افزایش یابد. در این صورت سرویس دهنده نسبت به بررسی مسئله با توجه به مستندات ارائه شده از سوی سرویس گیرنده اقدام می نماید. لازم به ذکر است که رفع مشلات موجود در شبکه ISP مختلف خارج از اختیارات سرویس دهنده بوده و سرویس گیرنده میبایست شخصا به پیگیری و رفع آنها اقدام نماید.

25- میزبانی سرویس هایی که با حملات DDOS روبرو هستند بر روی پهنای باند اینترنت میسر نیست و سرویس گیرنده موظف به استفاده از شبکه اینترانت برای سرویس خود می باشد. کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از حملات DOS اعم از اقدام به حمله یا دریافت حمله شامل هزینه های ترافیک مصرفی و هزینه های نیروی انسانی درگیر در مساله بر عهده سرویس گیرنده می باشد. لازم به توضیح است که درصورت نیاز با تشخیص سرویس دهنده و پس از وقوع چنین حملاتی سرویس مسدود می گردد و سرویس گیرنده امکان استفاده از سرویس را دارا نخواهد بود.

26- اختلالات سرویس دهنده های اینترنتی داخلی که موجب قطع دسترسی ، TimeOut ، کاهش سرعت اتصال ، فیلترینگ آی پی یا هرگونه مشکلی که از خارج از شبکه اینترنت داخلی وجود نداشته باشد امکان تعویض رایگان آی پی را فراهم نخواهد کرد.

27- میزان پایداری (UpTime) تضمین شده شبکه و سخت افزار سرور های ارائه شده در ماه، 99% میباشد هرچند پایداری عمومی شبکه و سخت افزار سرویس ها بسیار بیشتر و نزدیک به 100% در ماه میباشد. همچنین در صورت ناپایداری در سخت افزار و شبکه سرویس ها، به مدت دو برار زمانDownTime به دوره ماهیانه سرویس افزوده میگردد.

28- درصورتی که سرویس گیرنده خدمات پشتیبانی گیری سرویس دهنده را سفارش نداده باشد، از دست رفتن داده ها به هر دلیلی که باشد هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده نخواهد بود.

29- اگر سرویس مورد استفاده مشترک به دلیل تحریم ایران از طرف دولت خارجی مسدود گردد، دریاسرور متعهد میگردد به تناسب زمان باقی مانده از قرار داد مبلغی را به مشترک مرجوع دارد.

30- مشترک مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در IP های تخصیص یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و دریاسرور هیچ مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.

31- دریاسرور هیچ مسئولیتی در قبال قرار دادن اطلاعات شما در سایت، پس از کد نویسی ، طراحی و تحویل آن ندارد، مگر در قبال اخذ قرار داد مربوطه.

32- تغییر آی پی بصورت رایگان در شرایطی که سرویس از سمت سرویس دهنده با اختلال مواجه شود امکان پذیر است.

33- تغییر آی پی سرویس های داخلی و خارجی به درخواست کاربر در صورتی که امکانات فنی آن فراهم باشد امکان پذیر است که شامل هزینه خواهد بود.

34- تغییر آی پی فقط در شرایطی انجام خواهد شد که از طریق بررسی ها و مسیر یابی ها آی پی از سمت سرویس دهنده دچار اختلال و مشکل باشد.

35- موقعیت مکانی سرور ها و آی پی های خارج از کشور فقط طبق استعلام سایت مرجع خرید و فروش آی پی که با نام رایپ RIPE.NET شناخته می شود قابل پیگیری می باشد.

36- در صورت مغایرت موقعیت مکانی و یا دیتاسنتر انتخابی که در فاکتور نیز ثبت می شود با سایت رایپ دریاسرور موظف به پیگیری و برطرف سازی می باشد، در غیر این صورت؛ دریاسرور هیچ مسئولیتی در قبال عدم تطابق موقعیت سرور در استعلامات سایت های دیگر نخواهد داشت.

37- درصورت استفاده غیر صحیح از خدمات در اختیار که باعث آسیب سخت افزاری ، اختلال در روند سرویس دهی، اختلال در پهنای باند، اختلال و یا فیلترینگ آی پی ، استفاده نا متعارف از سخت افزار و هرگونه مواردی که باعث ضرر و زیان به شرکت سرویس دهنده باشد ، کاربر موظف به پرداخت هزینه های احتمالی و ضرر و زیان دریاسرور می باشد.

38- بازگشت وجه سرویس شما در صورت عدم رضایت، همراه با ارائه دلیل امکان پذیر خواهد بود.

با توجه به شرایطی که برای کاربران به وجود آورده ایم اگر همچنان شما تا 7 روز از سرویس های هاست و میزبانی وب ما راضی نباشید ، با ذکر دلیل و علت امکان بازگشت هزینه وجود دارد.

توجه :

شرایط و فراگرد فسخ معامله و بازگشت هزینه تا هفت روز و فقط به موجب مواد 37 و 38 قانون تجارت اکترونیک و ماده 38 سیاست های کلی دریاسرور ممکن میباشد و خارج از آن به هیچ وجه امکان بازگشت هزینه وجود ندارد.

شرایط بازگشت هزینه در موارد زیر خلاصه میشود:

عدم سوء استفاده از سرویس های ارائه شده در طول این دوره

در هنگام عودت مبلغ هزینه کارمزد پرداخت آنلاین + هزینه کارمزد انتقال مبلغ به حساب شما و در صورت عدم وجود مشکل فنی غیر قابل حل مبلغ هزینه راه اندازی سرویس کسر و مابقی مبلغ بین 7 تا 10 روز کاری پس از طی مراحل حسابداری به حساب شما واریز خواهد شد.

امکان بازگشت هزینه فقط در پلان های معمولی وجود داشته و در پلان های ویژه که به مناسبت های مختلف ارائه میشود امکان بازگشت وجه وجود ندارد. در صورتی که از سرویس های ما راضی نبودید لطفاً حتما با ما درمیان بگذارید، برای درخواست بازگرداندن هزینه از طریق کنترل پانل کاربری اقدام نمایید.شایان ذکر می باشد که در صورتی که دلیل شما برای بازگشت هزینه برای ما قانع کننده نباشد مبلغ واریزی شما به هیج وجه بازگشت نخواهد شد.

بازگشت وجه فقط در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کاربر با مشخصات واقعی و صحیح ثبت نام انجام داده باشد و کارت پرداختی به نام مشترک باشد

بازگشت وجه فقط به کارتی که با آن پرداخت انجام شده باشد انجام میگردد که کارت باید با نام و مشخصات ثبت شده در پنل کاربری یکسان باشد

صمیمانه از همکاری شما متشکریم.