آپدیت Creators پس از دسکتاپ برای ویندوز 10 موبایل منتشر خواهد شد

[ad_1]

مایکروسافت رسما اعلام کرده که پس از انتشار بروزرسانی Creators ویندوز ۱۰ برای پی‌سی‌، این بروزرسانی را برای گوشی‌ هوشمند منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود مایکروسافت بروزرسانی Creators را در آوریل سال جاری میلادی برای پی‌سی‌ منتشر کند. بروزرسانی Creators را باید در زمره‌ی یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌هایی خواند که برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد و از این‌رو مایکروسافت در تلاش است تا هر دو نسخه‌ی ویندوز ۱۰ برای موبایل و دسکتاپ را هماهنگ با یکدیگر به‌پیش ببرد، حال آنکه ردموندی‌ها این بروزرسانی را ابتدا برای دسکتاپ و سپس برای موبایل منتشر خواهند کرد.

مایکروسافت این موضوع را از طریق اظهار نظری که توسط Softopedia منتشر شده، اعلام عمومی کرده است:

بروزرسانی Creators ابتدا برای دسکتاپ منتشر خواهد شد و سپس سایر نسخه‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، بروزرسانی Creators قابلیت‌های جدیدی به ویندوز ۱۰ اضافه خواهد کرد و شماری از ویژگی‌های موجود را برای تجربه‌ی بهتر بهبود خواهد داد. با وجود اعلام اینکه بروزرسانی Creators برای گوشی‌ هوشمند پس از نسخه‌ی دسکتاپ منتشر می‌شود، مایکروسافت تاریخ دقیقی برای انتشار این بروزرسانی مشخص نکرده و تنها به ذکر انتشار به‌زودی اکتفا کرده است.

انتظار می‌رود کار روی نسخه‌ی Creators تا انتهای ماه جاری میلادی به پایان برسد و کاربرانی که در برنامه‌ی Insiders مشارکت کرده‌اند، بتوانند آن را در قالب نسخه‌ی آزمایشی دریافت کنند.

مایکروسافت با وجود اشاره به اینکه این بروزرسانی در چه ماهی منتشر خواهد شد، تاریخ دقیق ارائه‌ی Creators را مشخص نکرده است. باید دید که این کمپانی با انتشار بروزرسانی، چه تغییراتی در سیستم‌عامل خود ایجاد خواهد کرد؟

[ad_2]

منبع