در مورد سرور مجازی سنگاپور
خرید سرور مجازی سنگاپور : سرور مجازی سنگاپور یا VPS سنگاپور ، نیاز های حرفه ای شما را با منابع کاملاً اختصاصی با پایین ترین قیمت برطرف می کند . همکاری با دیتاسنتر های معتبر دنیا و انتخاب سخت افزار های با کیفیت و قدرتمند در کنار مدیریت منابع سرور باعث افزایش کیفیت سرور دهی و رسیدن به آپ تایم 99 درصد شده است ، همکاری دریاسرور با دیتاسنتر نامدار OVH واقع در سنگاپور و استفاده از جدیدترین تجهیزات و فایروال ها؛ دسترسی به سرور های سنگاپور را ایمن و پرسرعت تر کرده است. وجود Anti-DDOS های قدرتمند سیسکو به همراه بهره گیری از دانش روز دنیا در ارائه خدمات هاستینگ آپتایم سرور هارا به بیش از 99 درصد رسانده است
12 گیگابایت
8 گیگابایت
4 گیگابایت
2 گیگابایت
1 گیگابایت
مشخصات سخت افزاری
رم - RAM
پردازنده - CPU
فضا - NVMe SSD
مشخصات شبکه
ترافیک ماهانه
آی پی اختصاصی
فایروال سخت افزاری
امکانات دیگر
پنل مدیریت
سیستم عامل
پشتیبانی 24 ساعته
بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه تا 7 روز
فایروال
فایروال قدرتمند سخت افزاری
پرداخت ماهیانه
پرداخت یک ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه
پایداری بالا
آپتایم بیش از 99%
سوالات متداول
تفاوت سروراختصاصی با سرور مجازی چیست؟
سرور اختصاصی در واقع یک سرور فیزیکی و پر هزینه است اما در vps بخشی از سخت افزار سرور بصورت اختصاصی در اختیار کاربر قرار می گیرد.
تفاوت وی پی اس لینوکس با ویندوز چیست؟
توزیع های لینوکس نسخه باز بوده و امکان استفاده از بسیاری ماژول ها را میدهد، PHP را پشتیبانی کرده و از LiteSpeed، Apache، Nginx به عنوان وب سرویس می توان بر روی آن ها استفاده کرد. سرور ویندوز امکان استفاده از محصولات مایکروسافت را دارد، وب سرویس آن IIS است و ASP را پشتیبانی می کند.
چطور به سرور خود متصل شوم؟
بر روی سرور های ویندوزی امکان RDP وجود دارد و برای اتصال به سرور لینوکسی امکان SSH وجود دارد که می توان از برنامه های جانبی مثل putty استفاده نمود.
سرور مجازی میکروتیک چیست؟
سرور مجازی میکروتیک ایران و آلمان نوع دیگری از وی پی اس می باشد که سیستم عامل میکروتیک بر روی آن نصب شده است، خرید vps میکروتیک بیشتر برای کارهای حرفه ای چون: روتینگ، فایروال، یوزر منیجمنت و … مورد استقبال قرار گرفته است.
پشتیبانی شما به چه صورت است؟
پشتیبانی آنلاین 24 ساعته روز و 7 روز هفته بطور کاملا موثر در خدمت شما هست که برای مسائل فنی مربوط به سرویس های موجود باید از طریق سامانه تیکتینگ یا تماس تلفنی موضوع را پیگیری کنید و برای مسائل مرتبط با مالی و قبل از خرید از طریق ایمیل، تماس تلفنی، پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ استفاده کنید