امکان دانلود پیش از موعد آپدیت Creators ویندوز 10 فراهم شد

[ad_1]

مایکروسافت در حال ساخت نسخه‌ی نهایی آپدیت Creators ویندوز ۱۰ است و حالا کاربرانی که تمایل دارند، می‌توانند این آپدیت را پیش از انتشار عمومی روی سیستم خود نصب کنند. اگرچه این غول‌ نرم‌افزاری هنوز به صورت رسمی تأیید نکرده است که شماره ساخت آپدیت Creators نسخه‌ی ۱۵۰۶۳ نیست؛ اما منابع نزدیک به برنامه‌های این شرکت، در گفتگو با وب‌سایت ورج اعلام کرده‌اند که این نسخه در واقع همان ورژن نهایی آپدیت مورد اشاره خواهد بود.

وب‌سایت نئو وین به فایل‌های ISO بیلد ۱۵۰۶۳ ویندوز ۱۰ موجود در سرورهای مایکروسافت دست یافته است و پس از آن، شاهد انتشار این به‌روزرسانی برای کاربران فست‌رینگ و اسلورینگ ویندوز اینسایدر بودیم. نسخه‌ی نهایی آپدیت مورد بحث ماه آینده منتشر خواهد شد و در برخی از گزارش‌ها پیش‌بینی شده است که این به‌روزرسانی احتمالاً هم‌زمان با پچ ماه آوریل یعنی در تاریخ یازدهم این ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر قصد دارید زودتر از موعد مقرر آپدیت Creators را نصب کنید و با دانلود فایل‌های ISO مشکلی ندارید، هم‌اکنون می‌توانید این فایل‌ها را با استفاده از مرورگر فایل ویندوز ۱۰ فراخوانی و سپس setup.exe را اجرا کنید تا جدیدترین آپدیت Creators برای شما نصب شود. همچنین اگر در نصب فایل‌های ISO ویندوز تجربه‌ی کافی دارید، امکان نصب این آپدیت ویندوز ۱۰ به صورت Clean Install نیز وجود دارد.

انتظار می‌رود مایکروسافت وصله‌های نرم‌افزاری و آپدیت‌های رفع باگ‌های بیلد ۱۵۰۶۳ ویندوز ۱۰ را نیز منتشر کند؛ اما این به‌روزرسانی‌ها با شناسه‌ی 15063.xxxx ارائه خواهند شد. علاوه بر این، شرکت یادشده از شماره ساخت ۱۵۰۶۳ برای به‌روزرسانی کنسول ایکس‌باکس‌وان بهره گرفته است. باید اشاره کنیم که انتظار می‌رود آپدیت ۱۵۰۶۳ برای کنسول مورد بحث در ماه آینده منتشر شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

[ad_2]

منبع