اچ تی سی 10 به زودی به روز رسانی اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کند

[ad_1]

اچ‌تی‌سی به‌تازگی htc Bolt، اولین گوشی خود مبتنی بر اندروید ۷ نوقا را به بازار عرضه کرده است؛ اما این شرکت اکنون روی ارائه آخرین نسخه اندروید برای بسیاری از دستگاه‌هایش متمرکز شده است.

اولین دستگاهی که به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا را دریافت خواهد کرد، گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ خواهد بود. بر اساس گزارش LlabTooFeR که معمولا افشاگری‌هایی درباره محصولات اچ‌تی‌سی می‌کند، کاربران اچ‌تی‌سی ۱۰ در اروپا احتمالا در ماه دسامبر این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

این افشاگر برای اثبات این‌ ادعا که اچ‌تی‌سی به پیشرفت بزرگی در مراحل ارائه یک آپدیت پایدار از اندروید ۷ نوقا در دستگاه‌های خود رسیده است و به‌زودی قادر به عرضه این قابلیت خواهد بود، اقدام به انتشار چند تصویر اسکرین‌شات کرده است. با توجه به تصاویر منتشرشده، ظاهر رابط کاربری در این گوشی با ارتقا به اندروید ۷ نوقا تفاوت چندانی نمی‌کند و به نظر می‌رسد تجربه‌ای نسبتا خام از این اندروید را به کاربران ارائه می‌دهد.

به‌روزرسانی اندروید نوقا، حجم عظیمی از ویژگی‌های جدید را به گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ خواهد آورد، اما آن‌چه در این اسکرین‌شات‌ها می‌توانیم ببینیم تنها چند تغییر بصری جزئی است که در این دستگاه انجام شده است. بعضی میانبرها (shortcut)، لاک‌اسکرین، نمایشگر ساعت و ویجت آب‌وهوا تغییر اندکی یافته‌اند.

اچ‌تی‌سی ۱۰ تنها گوشی هوشمندی نیست که این شرکت تایوانی، اقدام به ارائه به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا برای آن می‌کند. دستگاه دیگری که احتمالا به‌زودی این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد، گوشی وان ام ۹ است.

بر اساس اخبار منتشرشده، اچ‌تی‌سی وان ام ۹ این به‌روزرسانی را اواخر دسامبر یا در ماه ژانویه دریافت خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به به‌روزرسانی اچ‌تی‌سی ۱۰ را مشاهده کنید.

Leaked screenshots show Android 7.0 Nougat on the HTC 10

[ad_2]

منبع