بهبود رتبه گوگل ( بخش اول )

[ad_1]

چگونه رتبه سایت خود را بالا ببریم؟

 در این مقاله قصد داریم به بررخی از راهکار هایی که موجب افزایش رتبه سایت شما در موتور جستجوی گوگل می شود بپردازیم. برخی از این راهکارها ممکن است به ظاهر ساده و پیش پا افتاده باشد اما در ارتباط با افزایش رتبه سایت در گوگل تاثیر به سزایی دارد.

 برخی از راهکارهای افزایش رتبه سایت:

۱- رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت

می توان گفت رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت یکی از مهمترین دلایل افزایش رتبه سایت در گوگل می باشد. که با توجه کردن به پارامترهای طراحی سایت استاندارد به این امر مهم پرداخته و بزرگترین قدم در بالا بردن رتبه سایت خود برداشته ایم.

۲- برچسب ( متاتگ )

در طراحی سایت اصولی و استاندارد هر بخش که دارای محتوا و متنی باشد دارای خصوصیاتی هستند که یکی از آن ها برچسب می باشد. شما با انتخاب وازه های مرتبط به متن و یا مقاله ای که نوشته اید می توانید این برچسب ها را ایجاد کنید و به کاربر نمایش دهید که بهترین تعداد برچسب برای هر متن و صفحه حد اکثر ۲۰ کلمه می باشد که شما باید با استفاده از علامت های ؛ یا ، این کلمات را از هم جدا کنید. نکته ای که در انتخاب برچسب برای صفحه و یا هر متن مورد نطری که داریم حائز اهمیت است این می باشد که این کلمات به هیچ عنوان نباید غیر مرتبط با موضوع کلی آن صفحه باشد. در صورت غیر مرتبط بودن برچسب ها با مطلب به جای افزایش رتبه تاثیر منفی دارد.

۳- سئو ( بهینه سازی ) کردن سایت برای موتور های جست و جو

 سئو کردن سایت ویرایش ها و تغیراتی است که توسط یک متخصص سئو و یا همان افزایش رتبه پس از انجام طراحی سایت انجام میگیرد. استانداردهای سئو از طرف موتورهای اعلام می گردد که بعد از مدتی امکان تغییر آن ها وجود دارد و متخصصان سئو با آگاهی به آن استانداردها کار خود را انجام می دهند.

۴- نام و عنوان صفحات

 حساسیتی که موتورهای جست و جو به نام و عنوان صفحات دارند بسیار بالاست. شما باید در انتخاب نام و عنوان صفحات دقت عمل داشته باشید و به نکاتی مثل مرتبط بودن نام و عنوان با محتوای صفحه و طولانی نبودن آن ها توجه داشته باشید. از لحاظ تعداد کاراکترهای نام و عنوان صفحه بهترین تعداد حد اکثر ۶۰ کاراکتر می باشد.

۵- بخش مقالات

ایجاد بخش مقالات و نوشتن مقاله های مرتبط با زمینه فعالیت شما تاثیر بسزایی در افزایش رتبه سایت دارد. هرچه تعداد مقالات بالاتر برود و مقالات با ارزشتری در بخش مقالات سایت خود قرار دهید به افزایش رتبه سایت خود کمک بیشتری می کنید.

در آخر :

مقاله ی بالا بخش اول مقاله بهبود رتبه گوگل می باشد که در مقالات بعدی آن را تکمیل می نماییم.

[ad_2]