تغییرات جدید ویندوز برای کاربران فست رینگ

[ad_1]

مایکروسافت در حال توسعه برخی ویژگی‌های جدید جالب برای Windows Ink Workspace است و کاربران داخلی مایکروسافت در حال تست آن هستند. کاربرانی که در حلقه Fast آخرین پیش‌نمایش ویندوز 10 را برای کامپیوتر و موبایل نصب کنند می‌توانند روی عکس‌های خود بنویسند. زمانی که در اپلیکیشن Photos در حال تماشای عکس‌ها هستند، کافی ا‌ست به سادگی روی گزینه Draw کلیک کنند تا نوار ابزار Workspace بالا بیاید. در این محیط می‌توانند قلم دلخواه خود و تمامی ابزار قلم خوشنویسی جدید را انتخاب کنند.

مایکروسافت همچنین زاویه سنج و قطب نمای Ink را در یک ابزار واحد به نام استنسیل (Stencil) ترکیب کرده است، بدین ترتیب افراد می‌توانند کمان و دایره را به سرعت و به آسانی طراحی کنند. Ink نه تنها خروجی نهایی، بلکه فرایند طراحی را نیز ذخیره می‌کند، بنابراین می‌توانید شاهکارهای خود را به صورت عکس یا ویدئوی کوتاه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

علاوه بر توانایی‌های جدید Ink، آخرین پیش‌نمایش ویندوز 10 با یک نرم‌افزار دوربین ارتقایافته همراه است. دارای تایمر و دکمه ثبت عکس بهتر، دسترسی راحت‌تر و بیشتر به رول تعیین سطح دوربین و نوار اسلایدر بزرگنمایی و آیکون برجسته‌ نمای جلو و عقب دوربین، است. کاربران کامپیوترهای شخصی نیز می‌توانند برای ثبت عکس از نوار فاصله (space bar) استفاده کنند. مایکروسافت، با این نسخه پیش‌نمایش، حاوی ویژگی‌های فراوانی شده و اشکالات بسیاری را رفع کرده است، که جزئیات این تغییرات در وبلاگ ویندوز عنوان شده است.

[ad_2]

منبع