در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ ابزارهای iOS بیشتر از ابزارهای اندرویدی کرش کرده اند

[ad_1]

گروه فناوری بلانکو به‌تازگی با انتشار آماری، اعلام کرده است که در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶، ۶۲ درصد از آیپدها و آیفون‌ها دچار مشکل شده‌اند. اما در نقطه‌ی مقابل این عدد برای ابزارهای اندرویدی ۴۷ درصد است.

کرش اپلیکیشن‌ها در دستگاه‌های مجهز به آی‌او‌اس به ۶۵ درصد رسیده و این عدد برای ابزارهای اندرویدی ۲۵ درصد است. در این میان ۱۳ درصد از مشکل‌ها مربوط به آیفون ۶، ۹ درصد آیفون ۶ اس، ۹ درصد آیفون ۵ اس و ۲ درصد مربوط به آیپد ایر ۲ بوده است. البته قطعا بخشی از مسائل مربوط به مشکلات آی او اس به آپدیت جدید iOS 10 برمی‌گردد.

در بین دستگاه‌های اندرویدی، گوشی LeEco Le 2 با ۱۳ درصد صدرنشین است و ردمی ۳ اس و ردمی نوت ۳ نیز با ۹ درصد دوم و سوم هستند. گلکسی اس ۷ اج با ۵ درصد و وایب کی ۵ نوت لنوو با ۴ درصد مقام‌های بعدی را در اختیار دارند. دستگاه‌های اندرویدی در ۷ درصد مواقع با مشکل باتری مواجه بوده‌اند و در ۶ درصد مواقع مشکل به صفحه نمایش مرتبط بوده است. در بین شرکت‌های سازنده سامسونگ با ۱۱ درصد در صدر لیست بوده و شرکت بعدی شیائومی است که ۴ درصد از گوشی‌هایش دچار مشکل شده‌اند.

بازی پوکمون گو در این بازه در ۵ درصد مواقع روی دستگاه‌های آی‌او‌اس کرش داشته و این موضوع در ابزارهای اندرویدی به ۱۰ درصد می‌رسد. اما در صدر لیست اپلیکیشن‌ها با بیشترین نرخ کرش در بین ابزارهای آی‌او‌اس، اینستاگرام با ۱۴ درصد، اسنپ‌چت با ۱۲ درصد، فیس‌بوک با ۹ درصد و مسنجر فیس‌بوک با ۵ درصد قرار دارند.

اپلیکیشن IMS Service در ابزارهای اندرویدی ۳۲ درصد کرش داشته و بعد از آن address book با ۱۲ درصد و گوگل پلی استور با ۱۰ درصد قرار گرفته‌اند.

کرش اندروید و آی او اس

کرش اندروید و آی او اس

کرش اندروید و آی او اس

[ad_2]

منبع