
در مورد سرور مجازی کانادا
خرید سرور مجازی کانادا : سرور مجازی کانادا یا VPS کانادا ، نیاز های حرفه ای شما را با منابع کاملاً اختصاصی با پایین ترین قیمت برطرف می کند . همکاری با دیتاسنتر های معتبر دنیا و انتخاب سخت افزار های با کیفیت و قدرتمند در کنار مدیریت منابع سرور باعث افزایش کیفیت سرور دهی و رسیدن به آپ تایم 99 درصد شده است ، استارک و OVH fi عنوان برترین دیتاسنتر های آمرکایی/اروپایی واقع در کشور کانادا میباشند، که در زیر ساخت و تکنولوژی های ابری از شناخته شده ترین برندها می باشد . تمامی سرورهای اختصاصی دریاسرور دارای ANTI DDOS سختافزاری رایگان با MITIGATION خودکار می باشند.
انتخاب دیتاسنتر
12 گیگابایت
8 گیگابایت
4 گیگابایت
2 گیگابایت
1 گیگابایت
مشخصات سخت افزاری
رم - RAM
پردازنده - CPU
فضا - SSD/HDD
مشخصات شبکه
ترافیک ماهانه
آی پی اختصاصی
فایروال سخت افزاری
امکانات دیگر
پنل مدیریت
سیستم عامل
پشتیبانی 24 ساعته
بازگشت وجه
گارانتی بازگشت وجه تا 7 روز
فایروال
فایروال قدرتمند سخت افزاری
پرداخت ماهیانه
پرداخت یک ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه
پایداری بالا
آپتایم بیش از 99%
سوالات متداول
پرسش های پرتکرار کاربران دریاسرور در مورد خرید VPS کانادا

سرور مجازی کانادا چیست؟
سرور مجازی کانادا (Canada VPS) یک ماشین مجازی است که در دیتاسنترهای واقع در کانادا میزبانی میشود. این سرویس با فناوری مجازیسازی (نظیر KVM/VMware) از یک سرور فیزیکی تفکیک شده و با منابع اختصاصی (CPU/RAM/Storage)، دسترسی کامل مدیریتی (Root/Administrator) و یک آیپی ثابتِ کانادا در اختیار شما قرار میگیرد.
آیا VPS کانادا با آیپی ثابت ارائه میشود؟
بله. ویپیاس کانادا با آیپی ثابت و اختصاصی ارائه میگردد. بنا به سیاست دیتاسنتر، امکان افزودن آیپیهای بیشتر نیز فراهم است.
سرور مجازی کانادا برای چه کاربردهایی مناسب است؟
این سرویس برای میزبانی وب، استقرار اپلیکیشن و ربات، فعالیتهای فریلنسری و استفاده از خدمات پرداخت بینالمللی، دریافت وقت سفارت و انجام امور مهاجرتی مناسب است.
آیا استفاده از سرور برای آزمونهای بینالمللی ممکن است؟
بله. با توجه به محدود نبودن موقعیت کانادا، میتوانید از این سرور برای ثبتنام و پیگیری آزمونهای بینالمللی مانند IELTS و TOEFL استفاده کنید.
آیا پشتیبانی ۲۴ ساعته برای سرور مجازی کانادا ارائه میشود؟
پشتیبانی آنلاین 24 ساعته روز و 7 روز هفته بطور کاملا موثر در خدمت شما هست که برای مسائل فنی مربوط به سرویس های موجود باید از طریق سامانه تیکتینگ یا تماس تلفنی موضوع را پیگیری کنید و برای مسائل مرتبط با مالی و قبل از خرید از طریق ایمیل، تماس تلفنی، پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ استفاده کنید.