اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را برای عموم منتشر کرد

[ad_1]

امروز اپل بتای پنجم سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۰.۲ را برای عموم کاربران عرضه کرد. همزمان این بروزرسانی برای برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان نیز در دسترس قرار گرفت.

در این آپدیت شاهد تغییرات گسترده و مهمی نیستیم، اما بعضی از باگ‌ها و مشکلات نسخه‌ی چهارم بتای iOS 10.2، مانند پاک شدن محتوای اپلیکیشن TV توسط بعضی از نسخه‌های آی‌تیونز یا خروج ناگهانی از اپلیکیشن TV هنگام استفاده از آیپاد تاچ در این نسخه برطرف شده است.

البته در این نسخه همچنان مشکل بازگرداندن اپلیکیشن TV در صورت پاک شدن، برطرف نشده است؛ علاوه بر این سیستم درخواست کمک تازه‌ی اپل (SOS) که پیش از این برای اپل واچ منتشر شده بود و در دومین نسخه‌ی بتا آی‌او‌اس ۱۰.۲ شاهد آن بودیم، هنوز محدود به کشور هند باقی مانده است.

دریافت نسخه‌های بتا آی‌اواس بهترین راه برای تجربه‌ی امکانات جدیدی است که اپل برای کاربران در نظر گرفته است. اگر در Beta Program اپل عضو شده باشید، می‌توانید هم‌اکنون این نسخه را به شکل OTA دریافت کنید و اگر عضو این برنامه نیستید، کافی است با مراجعه به این لینک ثبت نام کنید.

البته اگر حوصله‌ی دانلود تک‌تک نسخه‌های بتا را ندارید؛ بهتر است منتظر عرضه‌ی نسخه نهایی آی‌او‌اس ۱۰.۲ باشید که قاعدتا تا چند هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.

[ad_2]

منبع